3 Temmuz 2010 Cumartesi

Valentine's Day

valentine's day

Hollywood'un sabun köpüğü filmlerinden biri olsa da, gösterime girdiği tarihten beri izlemeyi düşünüyordum. Keyifli vakit geçiririm, hatunların (birden çok güzel aktisimiz ve yakışıklı aktörümüz bulunmakta filmde) stillerini izlerim diyerek cumartesi akşamımı bu filme ayırmış bulundum. Sonuç: hayalkırıklığı.

Çok beklentim yoktu zaten ama bu oyuncu kadrosuyla, daha güzel iş çıkarılabilirdi diye düşünüyorum. 125 dakikalık, sıkıcı, klişelerle dolu bir film. Sevgililer gününde Los Angleles da yaşayan bir grup insanın yaşamını izleyeceksiniz. Bunların arasında ayrılan bir çift, ilk kez birlikte olmaya karar veren 18lik liseliler, birbirlerini sevdiklerini farkeden en yakın arkadaşlar vs. var. Hepsinin ortak noktası da bunları mucize gün (!) olan sevgililer gününde yaşamaları. Yine de oyuncular arasında beğendikleriniz varsa, onları görmek için vakit ayırmak isteyebilirsiniz. (sanırım yapımcıların amacı da bu olmuş:))
Imdb puanı 5.7 olan filme ben de 5 puan verdim.

4 yorum:

  1. Ben bunun Love Actually gibi bir film olacagini dusunerek seyretmeye basladim. Aman Tanrim ne buyuk hayalkirikligi oldu benim icin anlatamam:(

    YanıtlaSil
  2. bence de çok kötü bir filmdi.sinemaya verdiğim paraya acıdım resmen..

    YanıtlaSil
  3. hadiya
    tavsişyelerin için çok sağol zira hafta sonu gitmeyi düşündüklerimiz arasındaydı

    YanıtlaSil
  4. @Aylin

    halen gösterimde olduğu salonlar var demek :)
    şahsen bu filme para vermenizi tavsiye etmem, bulunursa dvd divx fln, vakit geçirmek için denenebilir.

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!