27 Kasım 2011 Pazar

El Yapımı Kitap Ayraçları & İndirim Haberleri

Uzun zaman aradan sonra merhaba! Hergün bunu yapabileceğimi düşünürken üşengeçlikten, yoğunluktan ve isteksizlikten bir türlü elim gitmiyor "yeni kayıt" butonuna...Yeni aldığım cilt bakım ürünlerini yazmak istediğimde fotoğraf makineme el konulduğunu farketmemin de pek katkısı olmadı tabi ki :) Öyle böyle derken 3 ay olmuş. Arayı daha fazla açmadan blog gezintileri ve indirim haberleri arasından beğendiğim birkaç şeyi paylaşmak istedim. Keyifli pazarlar...

ayraç

ayraç

El yapımı kitap ayraçlarını çok beğendim. Adım adım yapımına buradan ulaşabilirsiniz.


ELF

Fiyat/kalite oranı oldukça iyi olan kozmetik markası ELF'te yine indirim var. 4.kuruluş yıldönümleri sebebiyle  yapılan ücretsiz kargo+sürpriz hediye kampanyası için kullanmanız gereken kod: SURPRISE4EU. Min sipariş tutarı 17.5€ ve 28 Kasım'a kadar geçerli. Yurtdışı kozmetik yasağının ardından sadece fırça vb. siparişi verebiliyoruz, fırça istediniz diyelim sürpriz hediyeniz oje olursa ne olacağını merak ediyorum. İndirim kampanyası güzel ama paketiniz geri dönebilir, ben uyarmış olayım :)


İdefix

İstanbul TÜYAP Kitap Fuarı'nın ardından İdefix de senelik sanal kitap fuarını başlatmış bulunuyor. Fuar zamanı büyükşehirde olamayanlar için kaçırılmayacak bir fırsat. İdefix'ten senelerdir alışveriş yapan, her yıl da kitap fuarını değerlendirmeye çalışan bir okuyucu olarak, 21 Aralık'a kadar sürecek fuar fırsatlarına göz atmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!