12 Şubat 2012 Pazar

Saç Örgü Modelleri

Saç serisine devam edelim. Saçlarda örgüyü seviyorsanız öncelikle birkaç önerim olacak:
  • Örgü, yeni yıkanmış saçlardan çok, gün aşırı ya da beklemiş saçlar için idealdir. Saçlarınız hem kolay şekil alır, hem saçın dağınıklığı örgü ile daha hoş görünür. Beauty Department blogunda bununla ilgili bir post da mevcut.
  • Saçlarınız düzse örmeden önce maşayla uçlarını kıvırmanız her türlü örgünün daha rahat tutmasını, dağınık örgülerde bile saçın örgülerden çok dağılmamasını sağlar. Saçlarınız dalgalıysa bunu tecrübe etmişsinizdir muhtemelen.
Dağınık örgüler
Saçı Yarım Toplamak İçin Kullanılan Örgüler

Mısır örgüsü ve Taç Örgüler

Dağınık Örgüler

Örgü Topuz ve Sütçü Kız Örgüleri


[görseller: the beauty department, beautylish, pinterest, idoitforthethrilll]


Not: Bu postu size katlı bob denilebilecek bir saç modeliyle yazıyorum. Saçlarımı kestirdim ve bu örgüleri uzun süre sadece rüyamda görebilirim artık. İlk izlenimim, hafiflemiş hissettiğim, umarım pişman olmam. 

5 yorum:

  1. cnm paylaşımın için teşekkürler sıradısı ve çekici örgü modelleri.senin saçlardamı çok uzun sende yapıyormusn örgüleri cnm yapımı basitmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Benim saçlarım bu örgüleri deneyebilecek kadar uzundu fakat 4 gün önce kestirdim :)Aslında örgülerin yapısı ve mantığı genel olarak çok benzer, denemek istediğiniz örgüler için youtube'da "nasıl yapılır?" videolarını izleyerek başlayabilirsiniz. Örgülerin olduğu çeşitli saç modellerinin fotoğraflarla nasıl yapıldığını paylaşacağım ben de...

      Sil
  2. İlgin için tşekkürler cnm saçlarını da güle güle kullan eski ve yeni ımajının fotoların istesem cok olurmuyum acaba:)?
    benım saçlarımda orta uzunlukta ama kestirmeyide dusnmuyor değilim:)kısa ve orta boy saçlarla ilgilide yazılarını beklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, fotoğraflarım yok maalesef ama şöyle anlatayım. 2.fotodaki -soldaki- saç, rengi,gürlüğü ve dalgasıyla eski saçıma çok benziyor. Şimdi ise omuzlarımda önlerden hafif uzun katlı bob modeli denebilir :) Yazdığınız konuları sıraya ekliyorum, sevgiler.

      Sil
  3. Sabırsızlıkla bekliyorum cnm.Sende baya bir radikal değişim yapmışın inş. mutlusundur yenilik her zaman iyidir:)

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!