12 Ocak 2011 Çarşamba

Kısa kısa...

Leighton Meester Missoni


Gossip Girl yıldızları Queen B ve S altın dönemlerini yaşıyorlar. Leighton Meester'ın yer aldığı "Missoni and Friends" kampanyasından ilk fotoğraflar yayınlandı. Vera Wang parfümlerinin yüzü olduğu da açıklanan Meester'ın çekimlerinden bir fotoğraf sızdırılmıştı. Meester haftasonu gerçekleşecek Altın Küre'de bir ödül sunumu da yapacakmış.

natalie-portman-dior


Ülkemizde Şubat'ta gösterime girecek Black Swan filmindeki olağanüstü oyunculuğu ile çok konuşulan/konuşulacak olan Natalie Portman'ın yeni Dior parfüm reklamı yayınlandı. Portman şimdilerde hamile ve nişanlı.

63005373


Blake Lively katıldığı bir galada Marchesa elbise, Burberry ayakkabılar ile. Nasıl bir balmumu heykeli kadar kusursuz görünebiliyor, bu forma/duruşa kavuşmak için neleri feda etti/ediyor meraklardayım, kıskançlığımdan... neyse :)

Kurbağa Prensesler haftalık magazin bülteninden sevgiler...


[justared, vogue uk]

4 yorum:

  1. natalie hem akıllı hem güzel diğerlerine de bayılıyorum : )

    YanıtlaSil
  2. miss dior reklamı süper olmuş gerçekten :)tesadüf başka bir bloga bakarken buldum seni blogunun adı dikkatimi çekti sevdim açıkçası :)

    YanıtlaSil
  3. alakasız olcak ama natalie portman black swan filmindeki performansıyla gönlümde ayrı bir yere oturdu harıka bi film tavsıye ederım... :)

    YanıtlaSil
  4. @mine aynı düşüncedeyiz, ben de bayılıyorum :)

    @Melis Kıyıcı di mi :) teşekkürler, ben de seni takibe aldım.

    @M¥PriNcessS aa alakasız olur mu hiç, filme bayıldım bayıldım :)son zamanlarda izlediğim en iyi psikolojik gerilimdi, en az "Requiem for a Dream" kadar rahatsız edici, en az onun kadar olağanüstü :)

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!