25 Ağustos 2011 Perşembe

Birkenstock Alışverişi & Jestel.biz

birkenstock

Türkiye'de oldukça yüksek fiyatlarla satılan Birkenstock terlikler için uzun süredir ebay'e bakınıyordum. (ebay deneyimi için sizi hersheyler'in bloguna alalım) Sonra bu sitenin varlığını keşfettim ve site hakkında yaptığım taramada birkaç kaynak dışında hiç bir bilgiye rastlamadım. Sitenin tasarımı ve gümrük düzenlemesi malumunuz. Bu nedenle güvenemeyerek bir sipariş verdim ve siparişim yaklaşık 3 haftada teslim edildi. Buna güvenerek farklı bir adrese tekrar sipariş verdim ve siparişim tam 3 hafta sonra elimdeydi. Ben iki siparişimde de -risk alarak- takipsiz kargoyu kullandım, kargo ücreti ödemedim. Almayı düşünenler için bir tavsiye olabilir belki, sorularınız varsa yorum yazabilirsiniz. Bu arada yurt dışı alışverişlerinizde gümrük sınırı 150€'dan 75€'ya düşürüldü. Bu durumda nasıl olacak bilemiyorum ama, keyifli alışverişler...

[ Not: Ben 21 Temmuz'da sipariş vermişim, o günden bu yana euro'nun durumunu ne siz sorun, ne de ben söyleyeyim :) ]
birkenstock

7 yorum:

  1. az önce aynı siteden sipariş verdim. ücretsiz kargo için 6-8 hafta arası gelir diyordu sitede ama size 3 haftada gelmiş. inşallah bana da 3 haftada gelir..

    YanıtlaSil
  2. evet benim iki siparişim de farklı şehirlere yaklaşık 3 haftada geldi. umarım sorunsuz gelir siparişiniz... sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bende pahalı buluyorum paylaşımın için teşekkürler güle güle kullan bana da beklerim canım;) http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. süper bir alışveriş olmuş..bende tüm yazı bu terlikle geçirdimm...iyi günlerde bol bol giyersin eminimki :))

    YanıtlaSil
  5. @ESRA, çok teşekkürler :)

    @MINI'S DESIGN IDEAS, ben yaz sonunda aldım ama gelecek yazımın resmi ayakkabısı yapmayı düşünüyorum :) çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!