28 Aralık 2010 Salı

Bizden Yeni Yıl Hediye Tavsiyesi!!

tchibo waffle makinesi

Yeni yıla 3 gün kala hala hediye konusunda sıkıntı çekiyorsanız işte size harika bir fırsat..:) Geçen hafta tchibo.com.tr' den bu waffle makinesini sipariş ettim 3 gün içinde elime ulaştı. Performansı konusunda emin değildim ama 3 yıl garanti süresi veriyor olmaları ve uygun fiyatı beni cezbetmişti.. Sonuç mükemmel!! 1 haftadır 10 dk' da harika waffle'lar yapıyorum.. Waffle tarifi konusunu da düşünmüşler ve makine ile birlikte waffle tarifleri de geliyor.. Ben çok beğendim.. Şu an sitede "2010' un Unutulmazları" başlığı altında satılıyor.. Tükenmeden bir tane de edinin; isterseniz hediye edin isterseniz bu sefer de kendinize yeni yıl hediyeniz olsun..:)

1 yorum:

  1. yeni yıl hediyesi olarak pırlanta düşünüyorum ben de araştırma halindeyim ;) Güzel şeyler gelecek başıma...

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!