17 Aralık 2010 Cuma

Takı Tasarımı: Zara Taylor


zara taylor's jewelry

zara taylor's jewelry

zara taylor's jewelry

zara taylor's jewelry

zara taylor's jewelry

zara taylor's jewelry

zara taylor's jewelry

zara taylor's jewelry

Bu güzel kolyeleri İtalyan moda blog yazarı Chiara Ferragni sayesinde tanıdım ve tasarımlara tek kelimeyle bayıldım! Takıların sahibi Zara Taylor, bu adresten tr dahil birçok ülkeye gönderim yapıyor. Kargo bedeli çok uygun ancak beğendiğim takıları sepete ekleyince biraz tuzlu oldu benim için:) Ben de mükemmel (!) ingilizcemle tasarımcıya mail atıp indirim zamanlarını sordum vee yılbaşından sonra bir indirimin beklediğini öğrendim. Aslında tüm bencilliğimle bu haberi kendime saklama niyetindeydim ama dayanamadım işte :)

Siz ne düşünüyorsunuz, benzer tasarımları bulabileceğimiz alternatifleriniz var mı bildiğiniz?


[görseller: zara taylor facebook sayfası]

1 yorum:

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!