27 Şubat 2012 Pazartesi

Oscar Kırmızı Halı 2012

Bir Oscar gecesini daha atlatmış, bütün bilmişliğimizle "ııh, o onunla olmuş mu hiç?!" yorumlarımızı bolca yapmış ve twitterdan dün gece takipte olanların başını ağrıtmış bulunuyoruz. O nedenle kısa kesip beğendiklerimi ekleyeceğim, hali hazırda bolca gördüğünüz Oscar postlarına bir tane daha eklediğim için de affınızı rica edeceğim :) Gecenin kayda değer şıklarını görmek isterseniz sizi buraya alalım...

Rooney Mara: Givenchy Haute Couture
Rooney Mara'nın saç ve makyajının ön planda olduğu fotoğraflara ve elbisesinin sırt detayına özellikle dikkat etmenize öneririm. Makyajı kusursuz ve harika görünüyordu.

Michelle Williams: Louis Vuitton
Kırmızı halı için kırmızı tonları tercih etmeyiniz geyiğine girmeden elbise ve renginin Michelle Williams'a ne kadar yakıştığını yazmam gerek. Kırmızı tonlarını tercih eden Emma Stone için de aynısını düşünüyorum, o elbise rengiyle Emma Stone için yaratılmıştı sanki. (Modeli için aynı şeyi söyleyemiyorum.) Michelle Williams'a dönecek olursak belden aşağısında fazlaca farklı detay barındıran elbisesini ve makyajını beğendim. Şu görüntüde beni rahatsız eden en belirgin detay daha da düşük görünen omuzları maalesef.

Gwyneth Paltrow: Tom Ford
Nude tonlar kraliçesi Gwyneth, yine sade ama mükemmel şık bir seçim yapmış. Tom Ford elbisenin duruşu, pelerinin elbiseye kattığı bambaşka hava, saçlar, makyaj harikaydı. Tek bir sıfatla tanımlayacak olsaydım "çok zarif" derdim ancak yetersiz kalırdı büyük ihtimalle :)

Angelina Jolie: Atelier Versace
Kırmızı halıya en geç teşrif eden isimlerden Brangelina çifti gülücükler saçan bir Angelina ile daha da renkli oldu sanıyorum. Angeline Jolie siyahtan ve bacaklarımı göstermezsem olmaz modundan şaşmadı yine. Yırtmaçtan kendini gösterebilmek için vücuttan bağımsız görünen bacak detayı rahatsız edici olsa da genel görünümü çok beğendim. Angelina'nın sağlıklı ve canlı görünen yüzü, makyajı (özellikle de ruju) çok güzeldi.

Milla Jovovich: Elie Saab

Milla Jovovich kırmızı halıya ilk gelenlerdendi. Kendisi pek ilgimi çekmese de elbisesi, duruşu ve bütün görünümü atlanamayacak kadar hoştu, hakkını vermek gerek. 

[görseller: style.com]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!