9 Şubat 2012 Perşembe

Sarışınlar İçin Saç Modelleri

Uzun saçlı olduğumdan ve masaüstümde "saç" isimli yeni bir klasör oluşturmaya başladığımdan bu yana aklımda bu tür bir post hazırlamak var. Öncelikle sarı saçlara örgü modellerinin çok yakıştığını düşünüyorum. Son birkaç sene içinde youtube tutorialları sayesinde hiç bilmediğim örgüler denemeye ve öğrenmeye başladım. Bu arada ,doğuştan yetenek yoksunu olduğumu düşünürken, mısır örgüsü adı verilen kompleks görünümlü ancak oldukça basit örgüyü ve balıksırtını yapabilmem özgüvenime iyi gelmedi değil :) Pinterest'in ve gezindiğim blogların katkılarıyla biriktirdiğim görselleri paylaşmaya karar verdim. Zamanla basit saç modellerinin nasıl yapıldığına dair fotoğraflar da paylaşmayı planlıyorum. Umarım işinize yarar :)




[Görseller: hair romance, the beauty department]

Not: Görselleri ayrı ayrı nereden kaydettiğimi hatırlamıyorum. Aralarında defile fotoğrafları da var amatör fotoğraflar da, kaynak belirtmediysem mazur görün ve yorum yazmaktan çekinmeyin lütfen.

Bir diğer not: Saçlarımı, uzunluğunu ve bu modellerin çoğunu en azından deneyebilme şansımı  seviyorum. Aynaya baktığımda gördüğüm kadının saç modelini ve rengini çoğu zaman da sevmiyorum. -Dengesizliğin bu kadarı :) - Bugün yine anlık bir kararla kuaföre uğradım saçlarımı kestirmek için. Saçımı omuz hizasında kestirmek üzereydim ki sıra olduğunu farkettim ve "yarın geleyim ben..." diyerek çıktım. Özetle, şimdi uzun saçlı sarışınken bir sonraki postta sizi kısa saçlı kızıl olarak selamlayabilirim. Sonra üzülürsem bana bu yazımı hatırlatın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!