19 Haziran 2010 Cumartesi

Clemence Poesy Gossip Girl de

Clemence Poesy
28 yaşındaki bu fransız hatunu "Harry Potter Ateş Kadehi" ve "In Bruges" filmlerinden hatırlayabilirsiniz. İki filmi de izleyen ve başucu eserleri arasında tutan ben, kendisini çok beğeniyorum :) -spoiler- Sezon finalinde Serena ve Blair Paris'e gitmişlerdi. -spoiler- Duyumlara göre Clemence, Gossip Girl'ün Paris'te çekilecek yeni sezon başlangıç bölümlerinde oynayacakmış. Bu habere benim kadar sevinenler el kaldırsın!

[justjared, whowhatwear]

3 yorum:

  1. süper bir haber, izlemeye doyamadığım dizilerden zaten

    YanıtlaSil
  2. ben bu kızı çok seviyorum gossip girl e de bayılıyorum zaten gerçekten bu haberi duymak çokk iyi oldu
    bu arada ben de ikizimle bi blog açtım takip etmek istersen
    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu kiz cok hos ve iyi oyuncu sevindim ya:)

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!