17 Haziran 2010 Perşembe

Glee ve Gossip Girl Oyuncuları Walmart Op Reklamlarında

glee, gossip girl

glee, gossip girl

glee, gossip girl



Walmart ta satılan Op ürünlerinin tanıtım reklamlarında Glee dizisinden Dianna Agron ve Cory Monteith, Gossip Girl dizisinden Jessica Szohr, 90210 filminden Trevor Donovan ve şarkıcı Cassie yer alıyor.

Bu arada hakkında güzel şeyler duyuyorum, soundtrack ini de dinledim -çok başarılı-, izleme fırsatım olmadı. Glee dizisini izleyeniniz var mı, ne düşünüyorsunuz?

[instyle]

2 yorum:

  1. ben glee manyağıyım bu post'unu görünce hemen atladım:) canım quinn'im ne güzel çıkmışşşş:)(sarışın kız olan) sana kesinlikle glee'yi tavsiye ediyorum bi izle koparsın:)

    ps:yanlış görmüyosam 90210'den matt'demi orda ne? o da çok tip çıkmış:P

    YanıtlaSil
  2. pilot bölümü izlemek şart oldu, bakalım:)FashionliciousGirl, 90210'da oynuyormuş kendisi, postta yazmıştım. Ken bebeğine benzetiyorlarmış onu da :)

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!