18 Haziran 2010 Cuma

Kristen Stewart ın Siyah Marchesa Elbisesi

Alacakaranlık Galası

Kristen Stewart Marchesa

Kristen Stewart ve Taylor Lautner Alacakaranlık: Tutulma filminin İtalya'daki galasına katıldılar. Kristen ı Marchesa, Taylor ı ise Calvin Klein giydirmiş. Modelin üzerindeki elbiseye bakılırsa Kristen ın üzerinde -etek kısmında-biraz düzenleme yapılması gerekmiş gibi :) Yine de son zamanlarda giydiği en başarılı elbiselerden biri olduğunu düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz?
[justjared]

2 yorum:

  1. Kristen'nin kıyafeti,saçı,makyajı çok güzel olmuş,ilk defa bu kadar çok beğendim kendisini,kendime 2hafta içinde özel bir geceye hazırlamam gerekiyor ben de böyle olmak istiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. kendisi giderek zevkli olmaya başladı, diğer stillerini de sonraki postta yayınlayım, bana katılacaksınız :)

    YanıtlaSil

Yazılar hakkında fikirlerinizi paylaşın!